Skip to content Skip to footer

На столичному Житньому ринку відбувся гастрономічний pop-up “Кий. ШЕФ. Хорив”

На початку липня відомий фудблогер та шеф-кухар Євген Клопотенко ініціював гастрономічний pop-up. Подія під назвою “Кий. ШЕФ. Хорив” відбулася на столичному Житньому ринку. Мета – привернути увагу фермерів, крафтових виробників та шеф-кухарів до міських ринків і зробити ці місця активними осередками гастрономічного та культурного життя Києва. В той же час споживачі, які купують українську продукцію на таких ринках, допоможуть зміцнити потужності малих локальних виробників та сприятимуть продовольчому біорізноманіттю України. 

Ідея припала до душі і на pop-up зі своєю унікальною продукцією приїхали фермери та крафтові виробники з усієї країни. У цей час команди столичних ресторанів та кав’ярень у будівлі ринку влаштували стріт фуд з їжею та напоями, на зразок популярних європейських ринків, що давно працюють у схожій концепції.  На імпровізованій гастрономічній сцені шефи разом з зірковими гостями проводили запальні кулінарні батли. 

Не залишилися осторонь і ми, рух SLOW FOOD UA, і влаштували для відвідувачів “Кий. ШЕФ. Хорив” оригінальну зону з практичною освітньою програмою. Тож поділимося інформацією, що відбувалося за два дні pop-up на «Житньому»: 

  • Понад 200 людей, бо точніше порахувати важко, пройшлися «Стежкою відчуттів». Всього було п’ять станцій – зір, дотик, нюх, смак та слух. Кожен з учасників пізнавав себе, заглиблювався в свою пам’ять, пригадував свій смаковий досвід. Всі ставали дегустаторами, поціновувачами смаків дивовижних локальних продуктів з крафтової зони рор-up. 
  • Cтворили три мапи «Щедра Україна», на яких показали частину різноманіття рослинних культур, які вирощують в нашій країні. Ми розбиралися що є що і  якому регіону вони найбільш притаманні. 
  • Понад двісті наборів «зелених партизан» від проєкту Nasivanky, магазину крафтового насіння, розлетілося по Києву та області. Придбане насіння принесе свій плід на городах та ділянках відвідувачів рор-up.
  • Разом з волонтерами Tourist Association of Ukraine ми зібрали майже дев’ять тисяч гривень. Донати підуть на літні табори для дітей військових за програмою Support UAkids Childhood «Подаруй дитині радість».    
  • Виробники, учасники нашого руху – господарство Даші Малахової «Климівка», унікальні трав’яні чаї Вадима Жигуна, та продукція підприємиці Наталії Ільчук з ферми “Яблунівські печериці”, брали участь у події та долучилися до відродження Житнього ринку. Бо «жито» – це життя! 

Залишити коментар

Subscribe for the updates!

[mc4wp_form id="461" element_id="style-11"]